ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Якщо товар не виправдав ваших надій, ви можете повернути його згідно зі ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів" протягом 14 днів з моменту отримання за умови:

• Збереження товарного вигляду виробу, без слідів використання та експлуатації;

• Цілісності оригінальної упаковки із збереженням усіх ярликів та бірок;

• Наявність документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек).

УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари, зазначені у Законі «Про захист споживачів». Ознайомитися з цим переліком можна за посиланням, або за списком категорій нашого магазину, що зазначені нижче: 

Постільна Білизна Сатин Premium

Постільна Білизна Страйп Сатин Premium

Постільна Білизна Поплін

 

 

ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІН) ТОВАРІВ НЕ НАЛЕЖНОГО ЯКОСТІ

Якщо у період гарантійного терміну було виявлено виробничі недоліки товару (брак), ви можете повернути його згідно зі ст. 9 Закону "Про захист прав споживачів" протягом гарантійного строку за умови:

• Наявність документів, що підтверджують купівлю товару (транспортна накладна, чек).

УВАГА! Не підлягають обміну/поверненню товари, зазначені у Законі «Про захист споживачів». Ознайомитися з цим переліком можна за посиланням.

 

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

1 Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну.

2 Написати на пошту mriynuk.com.ua@gmail.com або зателефонувати нам за телефоном +38 (073) 848 71 27 або +38 (097) 939 08 60 та оформити заявку на повернення товару.

3 Надішліть товар, за адресою відправника "м.Харків, Нова Пошта №149. +38 (097) 939 08 60 Дудка Іван"

4 Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару.

5 Поштові витрати за повернення/обмін сплачує покупець.

 

ПРОЦЕДУРА ПОВЕРНЕННЯ (ОБМІНУ) ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

1 Переконайтеся, що товар, що повертається, відповідає умовам повернення/обміну.

2 Надішліть товар, за адресою відправника. "м.Харків, Нова Пошта №149. +38 (097) 939 08 60 Дудка Іван"

3 Повернення коштів або обмін товару здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту отримання товару.

4 Поштові витрати за повернення/обмін сплачує продавець.

 

ЗАСОБИ ЗА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ВИ МОЖЕТЕ ОТРИМАТИ:

• На банківську картку

 

ХТО СПЛАЧУЄ ДОСТАВКУ?

 

Повернення та обмін товару належної якості здійснюється за рахунок покупця та перевізником "Нова пошта".

Повернення та обмін товару неналежної якості провадиться за рахунок продавця (магазину) та перевізником "Нова пошта".